Passa al contingut principal

Sayonara Hakone, konichiwa Kyoto

Ahir vam desdijunar peix, arrós, sopa de miso i altres cosetes de textures rarunes abans de marxar cap a Kyoto.  Vam voler aprofitar i vore el Fuji, ja que no el vam poder vore el dia d'abans.

Enviarem les motxilles a Kyoto per a anar més descansats i vam agafar un bus amb direcció Togendai de nou per a agafar el funicular que si estava obert... Se veia el Fuji deien...

Doncs no, estava ennuvolat i damunt havien augmentat les emissions de gas del volcà i estaven en alerta...ens donaren unes toalletes per a protegir-se del gas i ens van dir que igual harien d'evacuar-nos i tancara el funicular... Muy bien todo oiga! Vam pujar fins a dalt i vam tornar a baixar...

Tornarem al bus i anarem a un dels museus més guais que hem estat. El museu del Petit Princep! Dedicat al llibre!!! Genial!

Desprès del museu i de donar de menjar a Altea ens dirigirem a Gora per a pujar al tren cremallera i vore unes vistes de la vall. En acabar, un tren a Hakone-Yumoto i a Odawara i d'allí a Kyoto!!

Arribarem sobre les sis i anarem a replegar les claus de l'apartament. Molt céntric. Supermercat, sopar i dormir!

Avui s'hem despertat i hem anat a pegar una volteta. Al costat de casa tenim el temple Higashi Hongan-ji així que parada obligatoria, igual que uns jardins propers.

En acabar d'alli i després d'un incident hem hagut d'anar a l'hospital. Tranquils no ha sigut res! Però no podia estar l'anècdota exempta de momentazos: Primer hem pujat al taxi i li hem ensenyat el nom de l'hospital i ens ha portat a un que no era... Es veu que son de la mateixa companyia... Total que taxi de nou a l'altre hospital... Allí ens han tractat fenomenal tot i que jo parlava smb un xic, ell li explicava al metge i el metge parlava i ens ho contaven a nosaltres... Una conversa de cinc minuts que ha durat 30. Eataven tots molt contents sobretot desprès de vore la factura de més de 600 euros que van a passar-li a la companyia d'asegurances jaja i damunt Altea vinga la risa.  En fin, total que la nostra nina ja té historial mèdic obert aqui jajaja, anècdotes de viatge. La lletra dels metges aqui tampoc és fàcil d'entendre jajajaja

Com que estava prop de Fushimi Inari l'hospital hem decidit aprofitar el viatge i visitar aquest lloc. Fantàstic! Molta humitat i molta escala amb el carro grrr. Abans però hem fet una paradeta per a dinar en un lloc local.

També hem vist a una amiga de la nostra veina...

En acabar la visita hem tornat a casa per a replegar les maletes i per a comprar i ara hem acabat de sopar i anem a dormir prompte!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Crónica de nuestro viaje a la India 2018

¡Hola! Aquí va la crónica de todo el viaje de verano. Dicen que la India o la amas o la odias. Yo claramente pertenezco al primer grupo y aunque este año nuestro viaje estuvo plagado de más incidentes de los que hubiésemos deseado, me quedó un gran vacío al tener que volver por razones de seguridad. Quizá sea porqué el sur de la India lo descubriré en otro momento. Salimos de València en un coche de alquiler y llegamos al aeropuerto de Barajas. Dejamos el coche, facturamos las maletas y nos fuimos a la zona de embarque. Pedimos unas cervezas y unas tapas antes de embarcar y luego subimos al avión. Entre la comida, la bebida, los nervios por ir todos juntos hacia la India y el entretenimiento, el primer vuelo se pasó bastante rápido. Llegamos a Dubai y sin problemas pasamos el control de aduanas, llegamos a la puerta y esperamos hasta que nos tocó embarcar. Todo fue genial en el segundo vuelo. Cuando aterrizamos en Delhi es cuando comenzaron los problemas. Nosotros habíamos hech…

6 días en Canarias

Viajar en Navidad tiene muchas ventajas y algunos inconvenientes y yo soy más de mirar el lado positivo de las cosas por lo que tras pasar la Nochevieja en Paris en 2016 y en Bélgica en 2017 decidimos volver a viajar pero con una condición: no queríamos para nada pasar el frío que vivimos años anteriores... Tras barajar las múltiples opciones de zonas cálidas como el Caribe o Marruecos al final encontramos unos vuelos con Ryanair a Canarias. Un Valencia-Tenerife Sur y un Lanzarote-Valencia a un precio asequible… ¡Asequible para las fechas claro! 206 euros el primero y 96 euros el segundo. Para movernos entre islas miramos ferry y avión y claro, el segundo mucho más corto y barato. Reservamos un Binter que nos costó 96 euros. Por lo que el total de vuelos ascendió a 398 euros por persona. Barato no resultaron pero si pensamos que visitamos dos islas y que no tendría que coger las bufandas, botas y abrigos gordos...¡casi me pareció hasta regalado!
El viaje quedaba organizado del 27 al …

Delhi i Agra

Ja estem en Delhi!!
Arribarem ahir a la nit i sense complicacions passarem els controls. En eixir del aeroport vam veure a un xic amb un cartell amb Yasmin ben gran escrit.  El vam seguir i en eixir de la terminal Blam!! Bofetada de calor com si haguerem obert un forn a 220*! Començarem a suar instantàneament!! I eren les 12 de la nit... Que seria de nosaltres a migdia??
En el pàrking ens va recollir un conductor amb un cotxe que ficava el nom de la empresa. Mmm sembla serio vam pensar jeje i dins del cotxe super net i amb aire!!! El paradis!!
En arribar al hotel vam fer una inmersió completa... L'habitació la podeu jutjar vosaltres mateix... I el bany... En fi, cal acostumar-se jeje

Ens va entrar la risa de vore alli a dos indios com esperant propina i nosaltres uff...
Quan van marxar ens vam dutxar i ens vam gitar... Intentant no pensar en la higiene...

Este matí a les 7 en peu i al obrir la finestra per a vore les vistes... Paret!

Hui eixim cap a Agra! Seguirem informant!