Passa al contingut principal

Kyoto, o la ciutat dels incidents

Al dia següent de la nostra visita a l'hospital amb Altea i d'haver fet unes quantes visites per la ciutat, ens vam decidir per anar a Nara. Nara és una ciutat a una hora de distància de Kyoto. 

Va resultar en una de les millors excursions que hem fet. En arribar vam visitar el Tōdai-ji amb el seu buda gegant. A Nara hi ha un gran parc ple de cèrvols molt amables que per unes galetes el llepen fins el braç. Vsm parar a donar de menjar als animalets. 


També vam visitar Arashiyama que és un barri amb un bosc de bambú. 

De tornada cap al centre de la ciutat vam dinar i comprarem algunes cosetes i vam trencar el protector de la lent de la càmera... Fantàstic...

Al piset a sopar i a dormir. 

Al dia següent també dia de visitar el que teniem pendent de Kyoto. Primerament el Kiyomizu-dera que és un temple a un turó d'on pots veure part de la ciutat. Molt bonic. Sobretot quan vam anar a fer una foto i la càmera havia mort. Es veu que el colp de gràcia del dia anterior l'havia deixat en coma...



Haguerem de fer les fotos amb el telèfon i quan tornarem cap al centre anarem a una tenda i desprès de dues hores vam eixir amb una nova. Al final va resultar bona compra donat que amb el tax free que tenen i un descompte extra la vam conseguir 200 euros més barata que a Espanya... I clar, no podiem desaprofitar el moment i vam anar a 'afotar' tot el que podiem jajaja

Visita obligada el mercat que fan tots els dies 21 de cada mes al voltant del temple Tō-ji. Era tipo rastre amb un fum de coses de segona mà. 

Visita de nou al barri de Gion i per a despedirse d'aquesta ciutat que ens ha regalat tants moments i ens ha buidat la butxaca jajaja

Dutxeta, preparació de maletes i sopaeta en un restaurant enfront de casa amb verdures naturals, ous, amanides i uns postres espectaculars!!! Ah! I un gotet de Sake per a Pau! Genial l despedida!



De matí s'hem alçat i hem enviat les maletes a Tokyo. Com que solament anem una nit a Miyajima amb una muda i quatre coses hem agafat un tren direcció Hiroshima. Ah! I ja ens han avisat que hi ha alerta de tifó... Muy bien todo oiga!


Seguirem informant!! Besets!!

---

El trajecte a Miyajima era un tren fins a Osaka, altre fins a Hiroshima, un metro a Miyajima i el ferri. Vam arribar a migdia i vam anar a deixar les coses al Ryokan. Una volteta i a vore la posta de sol en el torii i també alimentació d'animalets que es menjaren el meu mapa! En acabar, sopar tradicional i a dormir. 

Hui estem de tornada a Tokyo i esperem arribar i que no estiga plovent massa. El tifó va paralitzar ahir la ciutat i van cancelar molts vols... Demà tornem nosaltres i esperem que no hi haja incidents!!

(Fotos pròximament!)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Crónica de nuestro viaje a la India 2018

¡Hola! Aquí va la crónica de todo el viaje de verano. Dicen que la India o la amas o la odias. Yo claramente pertenezco al primer grupo y aunque este año nuestro viaje estuvo plagado de más incidentes de los que hubiésemos deseado, me quedó un gran vacío al tener que volver por razones de seguridad. Quizá sea porqué el sur de la India lo descubriré en otro momento. Salimos de València en un coche de alquiler y llegamos al aeropuerto de Barajas. Dejamos el coche, facturamos las maletas y nos fuimos a la zona de embarque. Pedimos unas cervezas y unas tapas antes de embarcar y luego subimos al avión. Entre la comida, la bebida, los nervios por ir todos juntos hacia la India y el entretenimiento, el primer vuelo se pasó bastante rápido. Llegamos a Dubai y sin problemas pasamos el control de aduanas, llegamos a la puerta y esperamos hasta que nos tocó embarcar. Todo fue genial en el segundo vuelo. Cuando aterrizamos en Delhi es cuando comenzaron los problemas. Nosotros habíamos hech…

6 días en Canarias

Viajar en Navidad tiene muchas ventajas y algunos inconvenientes y yo soy más de mirar el lado positivo de las cosas por lo que tras pasar la Nochevieja en Paris en 2016 y en Bélgica en 2017 decidimos volver a viajar pero con una condición: no queríamos para nada pasar el frío que vivimos años anteriores... Tras barajar las múltiples opciones de zonas cálidas como el Caribe o Marruecos al final encontramos unos vuelos con Ryanair a Canarias. Un Valencia-Tenerife Sur y un Lanzarote-Valencia a un precio asequible… ¡Asequible para las fechas claro! 206 euros el primero y 96 euros el segundo. Para movernos entre islas miramos ferry y avión y claro, el segundo mucho más corto y barato. Reservamos un Binter que nos costó 96 euros. Por lo que el total de vuelos ascendió a 398 euros por persona. Barato no resultaron pero si pensamos que visitamos dos islas y que no tendría que coger las bufandas, botas y abrigos gordos...¡casi me pareció hasta regalado!
El viaje quedaba organizado del 27 al …

Escapadita a The Cotswolds en mayo

¡Todavía no había publicado el post de nuestra escapadita a los Cotswolds hace casi medio año!

Pau cumple años en Octubre y decidí regalarle un viaje. Tuvimos que esperar hasta mayo ya que no había otro puente que pudiesemos aprovechar para irnos cuatro días pero sin duda mereció mucho la pena. El destino lo tenía claro desde hacía tiempo: la campiña inglesa. Aprovechando que tenía cuatro dias juntos pude cumplir el sueño de visitarla.

Reservé los vuelos y un maravilloso alojamiento en Bibury. Una casa típica ideal que nos enamoró desde que la vimos en AirBnb. Elegimos este pueblo por ser uno de los más bonitos de la zona. En todas las guías que leímos nos decía que era preciso visitarlo, ¡y no defraudó! También alquilamos un coche para recorrer la zona ya que para moverse de pueblo a pueblo si tienes los días justos lo vas a necesitar.

El viernes 27 aterrizamos muy de noche en Londres y nos alojamos en un hotel cerca del aeropuerto de Gatwick. El hotel estaba muy bien y el desayun…