Passa al contingut principal

Kyoto, o la ciutat dels incidents

Al dia següent de la nostra visita a l'hospital amb Altea i d'haver fet unes quantes visites per la ciutat, ens vam decidir per anar a Nara. Nara és una ciutat a una hora de distància de Kyoto.

Va resultar en una de les millors excursions que hem fet. En arribar vam visitar el Tōdai-ji amb el seu buda gegant. A Nara hi ha un gran parc ple de cèrvols molt amables que per unes galetes el llepen fins el braç. Vsm parar a donar de menjar als animalets.

També vam visitar Arashiyama que és un barri amb un bosc de bambú.

De tornada cap al centre de la ciutat vam dinar i comprarem algunes cosetes i vam trencar el protector de la lent de la càmera... Fantàstic...

Al piset a sopar i a dormir.

Al dia següent també dia de visitar el que teniem pendent de Kyoto. Primerament el Kiyomizu-dera que és un temple a un turó d'on pots veure part de la ciutat. Molt bonic. Sobretot quan vam anar a fer una foto i la càmera havia mort. Es veu que el colp de gràcia del dia anterior l'havia deixat en coma...

Haguerem de fer les fotos amb el telèfon i quan tornarem cap al centre anarem a una tenda i desprès de dues hores vam eixir amb una nova. Al final va resultar bona compra donat que amb el tax free que tenen i un descompte extra la vam conseguir 200 euros més barata que a Espanya... I clar, no podiem desaprofitar el moment i vam anar a 'afotar' tot el que podiem jajaja

Visita obligada el mercat que fan tots els dies 21 de cada mes al voltant del temple Tō-ji. Era tipo rastre amb un fum de coses de segona mà.

Visita de nou al barri de Gion i per a despedirse d'aquesta ciutat que ens ha regalat tants moments i ens ha buidat la butxaca jajaja

Dutxeta, preparació de maletes i sopaeta en un restaurant enfront de casa amb verdures naturals, ous, amanides i uns postres espectaculars!!! Ah! I un gotet de Sake per a Pau! Genial l despedida!

De matí s'hem alçat i hem enviat les maletes a Tokyo. Com que solament anem una nit a Miyajima amb una muda i quatre coses hem agafat un tren direcció Hiroshima. Ah! I ja ens han avisat que hi ha alerta de tifó... Muy bien todo oiga!

Seguirem informant!! Besets!!

---

El trajecte a Miyajima era un tren fins a Osaka, altre fins a Hiroshima, un metro a Miyajima i el ferri. Vam arribar a migdia i vam anar a deixar les coses al Ryokan. Una volteta i a vore la posta de sol en el torii i també alimentació d'animalets que es menjaren el meu mapa! En acabar, sopar tradicional i a dormir.

Hui estem de tornada a Tokyo i esperem arribar i que no estiga plovent massa. El tifó va paralitzar ahir la ciutat i van cancelar molts vols... Demà tornem nosaltres i esperem que no hi haja incidents!!

(Fotos pròximament!)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

10 cosas que no te puedes perder en el norte de Italia

El norte de Italia es la región que comprenden las provincias del Valle d'Aosta, Piamonte, Liguria, Lombardía, Véneto, Trentino Alto Adigio , Friuli Venecia Julia y Emilia Romaña . Francia y Suiza hacen frontera con algunas de ellas. Dada su localización cerca de los Alpes su temperatura es en algunas zonas bastante buena en verano si vas huyendo del calor sofocante. La mejor época Nosotros hemos ido en verano y dada su cercanía a los Alpes las temperaturas han sido bastante suaves en comparación con otras zonas de Europa, pero algunas de las ciudades o zonas están muy masificadas al ser temporada alta. Desde noviembre a abril nieva en gran parte del norte y hay que llevar cadenas especiales para el coche. Por ello suponemos que las mejores épocas son mayo-junio o septiembre-octubre. Como llegar   Son varios los aeropuertos del norte de Italia que reciben vuelos de España: Turín, Milán, Bérgamo, Venecia, Verona o Parma. Para la gran mayoría puedes encontrar vuelos de bajo

Delhi i Agra

Ja estem en Delhi!! Arribarem ahir a la nit i sense complicacions passarem els controls. En eixir del aeroport vam veure a un xic amb un cartell amb Yasmin ben gran escrit.  El vam seguir i en eixir de la terminal Blam!! Bofetada de calor com si haguerem obert un forn a 220*! Començarem a suar instantàneament!! I eren les 12 de la nit... Que seria de nosaltres a migdia?? En el pàrking ens va recollir un conductor amb un cotxe que ficava el nom de la empresa. Mmm sembla serio vam pensar jeje i dins del cotxe super net i amb aire!!! El paradis!! En arribar al hotel vam fer una inmersió completa... L'habitació la podeu jutjar vosaltres mateix... I el bany... En fi, cal acostumar-se jeje Ens va entrar la risa de vore alli a dos indios com esperant propina i nosaltres uff... Quan van marxar ens vam dutxar i ens vam gitar... Intentant no pensar en la higiene... Este matí a les 7 en peu i al obrir la finestra per a vore les vistes... Paret! Hui eixim cap a Agra! Seguirem informant! Ah...

Marrakech

Aprovechando un viernes festivo de junio, una amiga y yo decidimos explorar Marrakech. Para mí la segunda vez, para ella la primera: para las dos: ¡no será la última! Marrakech es un destino perfecto para tres días. Día 1: Encontramos unos vuelos muy baratos con bastante tiempo de antelación y un Riad con muy buenas opiniones, así que con una maleta de equipaje de mano aterrizamos en Marrakech. Visitar Marruecos en junio no es la mejor época, puesto que ya comienza a hacer bastante calor, pero a nosotros el tiempo nos respetó bastante. Tuvimos mucha suerte con las vistas del avión.   Tras aterrizar en Marrakech Menara compramos una tarjeta de teléfono ( Inwi ) y cambiamos algo de dinero. Salimos del aeropuerto y ahí estaba Ismail, primo de Hamid para recogernos y llevarnos al Riad. El alojamiento está a 5 minutos de la plaza Jamaa el-Fna. Cuenta con habitaciones con baño privado muy bonitas y cómodas. Incluye un desayuno muy completo y la persona que estaba allí, Mohammed u