Passa al contingut principal

Kyoto, o la ciutat dels incidents

Al dia següent de la nostra visita a l'hospital amb Altea i d'haver fet unes quantes visites per la ciutat, ens vam decidir per anar a Nara. Nara és una ciutat a una hora de distància de Kyoto. 

Va resultar en una de les millors excursions que hem fet. En arribar vam visitar el Tōdai-ji amb el seu buda gegant. A Nara hi ha un gran parc ple de cèrvols molt amables que per unes galetes el llepen fins el braç. Vsm parar a donar de menjar als animalets. 


També vam visitar Arashiyama que és un barri amb un bosc de bambú. 

De tornada cap al centre de la ciutat vam dinar i comprarem algunes cosetes i vam trencar el protector de la lent de la càmera... Fantàstic...

Al piset a sopar i a dormir. 

Al dia següent també dia de visitar el que teniem pendent de Kyoto. Primerament el Kiyomizu-dera que és un temple a un turó d'on pots veure part de la ciutat. Molt bonic. Sobretot quan vam anar a fer una foto i la càmera havia mort. Es veu que el colp de gràcia del dia anterior l'havia deixat en coma...



Haguerem de fer les fotos amb el telèfon i quan tornarem cap al centre anarem a una tenda i desprès de dues hores vam eixir amb una nova. Al final va resultar bona compra donat que amb el tax free que tenen i un descompte extra la vam conseguir 200 euros més barata que a Espanya... I clar, no podiem desaprofitar el moment i vam anar a 'afotar' tot el que podiem jajaja

Visita obligada el mercat que fan tots els dies 21 de cada mes al voltant del temple Tō-ji. Era tipo rastre amb un fum de coses de segona mà. 

Visita de nou al barri de Gion i per a despedirse d'aquesta ciutat que ens ha regalat tants moments i ens ha buidat la butxaca jajaja

Dutxeta, preparació de maletes i sopaeta en un restaurant enfront de casa amb verdures naturals, ous, amanides i uns postres espectaculars!!! Ah! I un gotet de Sake per a Pau! Genial l despedida!



De matí s'hem alçat i hem enviat les maletes a Tokyo. Com que solament anem una nit a Miyajima amb una muda i quatre coses hem agafat un tren direcció Hiroshima. Ah! I ja ens han avisat que hi ha alerta de tifó... Muy bien todo oiga!


Seguirem informant!! Besets!!

---

El trajecte a Miyajima era un tren fins a Osaka, altre fins a Hiroshima, un metro a Miyajima i el ferri. Vam arribar a migdia i vam anar a deixar les coses al Ryokan. Una volteta i a vore la posta de sol en el torii i també alimentació d'animalets que es menjaren el meu mapa! En acabar, sopar tradicional i a dormir. 

Hui estem de tornada a Tokyo i esperem arribar i que no estiga plovent massa. El tifó va paralitzar ahir la ciutat i van cancelar molts vols... Demà tornem nosaltres i esperem que no hi haja incidents!!

(Fotos pròximament!)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La magia de Marruecos

Siempre he querido ir a Marruecos. No podría describir el motivo principal. Puede que por el encanto árabe que me fascina de tantos lugares que he visitado como Egipto, Jordania o el norte de la India... Quizá por el cous-cous y los baklawa... Quizá en otra vida haya sido parte de allí... La buena cuestión es que era un país en mi lista de prioridades pero tampoco encontraba el momento de viajar. En verano hace mucho calor, y en primavera no tenía los días suficientes P para poder visitar todo lo que me apetecía.

Pero las oportunidades y las aventuras a veces nos sorprenden y por mi cumpleaños recibí un gran regalo. ¡Unos vuelos de ida y vuelta a Marrakech en Navidad! ¡No me lo podía creer! ¡El 2019 iba a terminar cumpliendo otro sueño viajero!
Me puse manos a la obra para intentar comprimir todo lo que me había planeado durante años en un viaje de 8 días: Misión imposible. Tendría que escoger entre hacer el norte con ciudades tan mágicas como Chauen, Fez, Rabat… O dedic…

República de Sudáfrica y Suazilandia

Este año quisimos dar un giro radical a todos los destinos que nos habíamos planteado anteriormente. Al regresar de la India estuvimos pensando en lugares que combinasen frío; que no fuese Asia para descansar de Japón, India o Tailandia; que presentasen un atractivo especial para Altea... Mirando opciones quisimos probar suerte en África pero ¿dónde ir? Muchas posibilidades.... estuve mirando blogs tan maravillosos como el de Algo que recordar o El rincón de Sele. Igualmente contacté con Paco Nadal. Los tres coincidieron en lo mismo: un país con naturaleza espectacular, con safari para ver a los big five, accesible y conducible... SUDÁFRICA (y dada su proximidad...SUAZILANDIA)
Fue entonces cuando comenzamos a buscar y mirar rutas, trayectos... Cada vez más seguros de la elección. Nuestro plan como siempre comprar los billetes en Navidad y poco a poco reservar alojamientos, tours...pero llegó noviembre y unas lluvias nos dejaron sin cole y sin poder salir de casa.  Para matar…

Visita exprés a la Alcarria

A mediados de julio nos salió la oportunidad de visitar los campos de lavanda de Brihuega. No nos lo pensamos dos veces. Mis padres, Altea y yo nos montamos un viaje de dos días por la zona para conocerlos de primera mano.
Nosotros estábamos alojados en Marina D'Or durante cuatro días para asistir al FIB. Así que decidimos unir un viaje con el otro. El lunes posterior al festival salimos dirección Sigüenza.
La comarca de la Alcarria se conoce por tener unos pueblos muy bonitos y comer muy bien. Es muy conocida por el cultivo de las flores aromáticas por lo que las mieles, jabones, aceites y por la literatura. Sus pueblos aparecen en muchas novelas como en Viaje a la Alcarria de Camilo José Cela.
Uno de sus pueblos más emblemáticos es Brihuega. Famoso por los inmensos campos de lavanda que lo cubren, en julio se encuentran en plena floración. No en vano celebran el Festival de la Lavanda. Durante ese fin de semana el pueblo se viste de violeta y se celebran conciertos, catas y mu…