Passa al contingut principal

Kyoto, o la ciutat dels incidents

Al dia següent de la nostra visita a l'hospital amb Altea i d'haver fet unes quantes visites per la ciutat, ens vam decidir per anar a Nara. Nara és una ciutat a una hora de distància de Kyoto.

Va resultar en una de les millors excursions que hem fet. En arribar vam visitar el Tōdai-ji amb el seu buda gegant. A Nara hi ha un gran parc ple de cèrvols molt amables que per unes galetes el llepen fins el braç. Vsm parar a donar de menjar als animalets.

També vam visitar Arashiyama que és un barri amb un bosc de bambú.

De tornada cap al centre de la ciutat vam dinar i comprarem algunes cosetes i vam trencar el protector de la lent de la càmera... Fantàstic...

Al piset a sopar i a dormir.

Al dia següent també dia de visitar el que teniem pendent de Kyoto. Primerament el Kiyomizu-dera que és un temple a un turó d'on pots veure part de la ciutat. Molt bonic. Sobretot quan vam anar a fer una foto i la càmera havia mort. Es veu que el colp de gràcia del dia anterior l'havia deixat en coma...

Haguerem de fer les fotos amb el telèfon i quan tornarem cap al centre anarem a una tenda i desprès de dues hores vam eixir amb una nova. Al final va resultar bona compra donat que amb el tax free que tenen i un descompte extra la vam conseguir 200 euros més barata que a Espanya... I clar, no podiem desaprofitar el moment i vam anar a 'afotar' tot el que podiem jajaja

Visita obligada el mercat que fan tots els dies 21 de cada mes al voltant del temple Tō-ji. Era tipo rastre amb un fum de coses de segona mà.

Visita de nou al barri de Gion i per a despedirse d'aquesta ciutat que ens ha regalat tants moments i ens ha buidat la butxaca jajaja

Dutxeta, preparació de maletes i sopaeta en un restaurant enfront de casa amb verdures naturals, ous, amanides i uns postres espectaculars!!! Ah! I un gotet de Sake per a Pau! Genial l despedida!

De matí s'hem alçat i hem enviat les maletes a Tokyo. Com que solament anem una nit a Miyajima amb una muda i quatre coses hem agafat un tren direcció Hiroshima. Ah! I ja ens han avisat que hi ha alerta de tifó... Muy bien todo oiga!

Seguirem informant!! Besets!!

---

El trajecte a Miyajima era un tren fins a Osaka, altre fins a Hiroshima, un metro a Miyajima i el ferri. Vam arribar a migdia i vam anar a deixar les coses al Ryokan. Una volteta i a vore la posta de sol en el torii i també alimentació d'animalets que es menjaren el meu mapa! En acabar, sopar tradicional i a dormir.

Hui estem de tornada a Tokyo i esperem arribar i que no estiga plovent massa. El tifó va paralitzar ahir la ciutat i van cancelar molts vols... Demà tornem nosaltres i esperem que no hi haja incidents!!

(Fotos pròximament!)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Delhi i Agra

Ja estem en Delhi!! Arribarem ahir a la nit i sense complicacions passarem els controls. En eixir del aeroport vam veure a un xic amb un cartell amb Yasmin ben gran escrit.  El vam seguir i en eixir de la terminal Blam!! Bofetada de calor com si haguerem obert un forn a 220*! Començarem a suar instantàneament!! I eren les 12 de la nit... Que seria de nosaltres a migdia?? En el pàrking ens va recollir un conductor amb un cotxe que ficava el nom de la empresa. Mmm sembla serio vam pensar jeje i dins del cotxe super net i amb aire!!! El paradis!! En arribar al hotel vam fer una inmersió completa... L'habitació la podeu jutjar vosaltres mateix... I el bany... En fi, cal acostumar-se jeje Ens va entrar la risa de vore alli a dos indios com esperant propina i nosaltres uff... Quan van marxar ens vam dutxar i ens vam gitar... Intentant no pensar en la higiene... Este matí a les 7 en peu i al obrir la finestra per a vore les vistes... Paret! Hui eixim cap a Agra! Seguirem informant! Ah...

Jaisalmer. La ciutat daurada.

Hui toca vista a Jaisalmer. A les 8:30 hem arribat al llac Gadisar i en uns patinets com els del retiro hem pegat una volteta. Feia un calor insoportable i encara quedava tot el matí.... Més tard hem caminat cap al Sonar Fort i hem visitat el palau i tots els edificis. És una passada! A més a més teniem audioguia inclosa així que ens hem enterat de tot. Dalt feia un airet molt agradable! Hem vist un parell de temples i hem caminat durant dos hores pels carrers. Genial!! Però l'estomac encara el tenim molt fluix així que hem optat per tornar al hotel i descansar. Hem menjat poquet i esta vesprada al desert!! Esperem que la panxa no ens jugue una mala passada!! Aquí Pau menjant-se un kefir a vore si s reconstrueix la flora estomacal!! ---- El desert és una passada!! Hem pillat dos camells i teniem dos conductors de 10 anys super amables!! Els xiquets un amor i ens han dut dos hores per ahi pel desert i genial!! La posta de sol no ha sigut possible ja que estava ennuvolat! Una pena!!

Jodhpur. Blau blue azul

Hem arribat a Jodhpur i hem visitat el Mehrangarh Fort. Com que Jodhpur és la ciutat blava hem pogut veure unes vistes precioses!! Hem comprovat que: - els Maharajas o governants tenien varies dones que quan ella faltaven i els cremaven elles es tiraven també a la foguera (no fos cas que es tornaren a enamorar..) aixó si, elles l'havien de compartir... La volta ha estat genial i també hem visitat Jaswant Thada. Un memorial de marbre dedicat a un Majaraha de nom complicat: Maharaja Jaswant Singh II. Un jardí tranquilet! Hem fet el check in al hotel i tenim tota la vesprada lliure!!! El nostre hotel està al centre així que hem eixit a pegar un mosset i esta vesprada caminarem per bazars i carrers! Vistes del fort a la nit! Beseets!