Passa al contingut principal

Preparant

Al contrari que tots els viatges anteriors... estem deixant per a l'últim moment moltes coses pendents. En part per la falta de temps que tenim ara que la nostra princessa està amb nosaltres... en part pot ser per haver perdut la por a no tenir-ho tot nugat i anar un poc més relaxats, però sobretot, per no poder planificar massa activitats ja que la nena no sabem com estarà quan arribem. Si organitzem massa coses correm el risc de haver de deixar de fer-les i no volem.

Hem organitzat aquest viatge amb una activitat o visita per dia i tot alló que visitem de més serà un regal! Solament tenim reservats els hotels i apartaments i hem comprat el JRP de 14 dies. La resta la viurem al dia.

Així i tot pugam o no vore tot el que tenim en ment, aquest serà sense cap mena de dubte un gran viatge recordat per molts anys ja que serà el primer viatge d'Altea. (Bé, el primer primer no, ja que va venir a Austràlia...)


Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Crónica de nuestro viaje a la India 2018

¡Hola! Aquí va la crónica de todo el viaje de verano. Dicen que la India o la amas o la odias. Yo claramente pertenezco al primer grupo y aunque este año nuestro viaje estuvo plagado de más incidentes de los que hubiésemos deseado, me quedó un gran vacío al tener que volver por razones de seguridad. Quizá sea porqué el sur de la India lo descubriré en otro momento. Salimos de València en un coche de alquiler y llegamos al aeropuerto de Barajas. Dejamos el coche, facturamos las maletas y nos fuimos a la zona de embarque. Pedimos unas cervezas y unas tapas antes de embarcar y luego subimos al avión. Entre la comida, la bebida, los nervios por ir todos juntos hacia la India y el entretenimiento, el primer vuelo se pasó bastante rápido. Llegamos a Dubai y sin problemas pasamos el control de aduanas, llegamos a la puerta y esperamos hasta que nos tocó embarcar. Todo fue genial en el segundo vuelo. Cuando aterrizamos en Delhi es cuando comenzaron los problemas. Nosotros habíamos hech…

6 días en Canarias

Viajar en Navidad tiene muchas ventajas y algunos inconvenientes y yo soy más de mirar el lado positivo de las cosas por lo que tras pasar la Nochevieja en Paris en 2016 y en Bélgica en 2017 decidimos volver a viajar pero con una condición: no queríamos para nada pasar el frío que vivimos años anteriores... Tras barajar las múltiples opciones de zonas cálidas como el Caribe o Marruecos al final encontramos unos vuelos con Ryanair a Canarias. Un Valencia-Tenerife Sur y un Lanzarote-Valencia a un precio asequible… ¡Asequible para las fechas claro! 206 euros el primero y 96 euros el segundo. Para movernos entre islas miramos ferry y avión y claro, el segundo mucho más corto y barato. Reservamos un Binter que nos costó 96 euros. Por lo que el total de vuelos ascendió a 398 euros por persona. Barato no resultaron pero si pensamos que visitamos dos islas y que no tendría que coger las bufandas, botas y abrigos gordos...¡casi me pareció hasta regalado!
El viaje quedaba organizado del 27 al …

Delhi i Agra

Ja estem en Delhi!!
Arribarem ahir a la nit i sense complicacions passarem els controls. En eixir del aeroport vam veure a un xic amb un cartell amb Yasmin ben gran escrit.  El vam seguir i en eixir de la terminal Blam!! Bofetada de calor com si haguerem obert un forn a 220*! Començarem a suar instantàneament!! I eren les 12 de la nit... Que seria de nosaltres a migdia??
En el pàrking ens va recollir un conductor amb un cotxe que ficava el nom de la empresa. Mmm sembla serio vam pensar jeje i dins del cotxe super net i amb aire!!! El paradis!!
En arribar al hotel vam fer una inmersió completa... L'habitació la podeu jutjar vosaltres mateix... I el bany... En fi, cal acostumar-se jeje

Ens va entrar la risa de vore alli a dos indios com esperant propina i nosaltres uff...
Quan van marxar ens vam dutxar i ens vam gitar... Intentant no pensar en la higiene...

Este matí a les 7 en peu i al obrir la finestra per a vore les vistes... Paret!

Hui eixim cap a Agra! Seguirem informant!
Ah... El desdi…