Passa al contingut principal

AU

Ja fa molt de temps que aquest bloc està inactiu. En un principi va ser creat per a poder informar a tots els nostres familiars i amics de les nostres aventures per Índia. Va funcionar prou bé tot i que de vegades calia actualitzar-lo en llocs un poc peculiars i amb conexions un poc fluixes... però ho vam aconseguir!

Des d'aquell viatge tan espectacular que fam fer no hem fet cap altre d'aquestes característiques. Si vam fer un parell més: Vam anar a la Costa Brava uns dies (meravellós) i vam també anar a Mallorca i de creuer amb la familia. Però res tan espectacular com el que ara ens portem entre mans.

Estem finalment organitzant el viatge dels nostres somnis, la nostra lluna de mel, el viatge més llarg que potser tingam l'oportunitat de fer: un mes a les antípodes!!!!!

Portem quasi dos anys estalviant per a poder complir el nostre somni i finalment poc a poc va adquirint forma el viatge!

Ja tenim els billets BCN-SYD i SYD-BCN. Ens han costat un dineral! Més del que pensavem. També tenim els billets dels vols interns que anem a fer. Son uns quatre vols que agafarem durant el mes per tal d'acurtar les distàncies.

Estem super feliços. Poc a poc va tenint forma aquest somni!.

Ara en pocs dies reservarem un parell d'excursions que considerem que hem de fer:
- Un creuer per les Whitsunday Islands de dos o tres dies
- Tres dies d'acampada per Uluru

La resta de moment la tenim perfilada però res clar. Sabem que volem molta natura, molt de verd, molts animalets i poc d'edificis alts que semblen quasevol ciutat americana o europea. De moment ja ens hem sobrepassat del presupost inicial destinat per als vols...tremolant estem de veure que ens ha de costar dormir, menjar i les excursions pendents que tenim per fer... lo dels souvenirs ja veurem que ens queda al final del viatge!

En cinc mesos i mig partim!

Comentaris

  1. Tinc tantes ganes de fer aquest viatge, la meua companyera incansable esta preparant la gran aventura per les antípodes. Tots els que la conegueu sabeu que és súper planificadora i com no el viatge anirà sobre rodes. Let's gooooo

    ResponSuprimeix
  2. Tinc tantes ganes de fer aquest viatge, la meua companyera incansable esta preparant la gran aventura per les antípodes. Tots els que la conegueu sabeu que és súper planificadora i com no el viatge anirà sobre rodes. Let's gooooo

    ResponSuprimeix

Publica un comentari

Entrades populars d'aquest blog

La magia de Marruecos

Siempre he querido ir a Marruecos. No podría describir el motivo principal. Puede que por el encanto árabe que me fascina de tantos lugares que he visitado como Egipto, Jordania o el norte de la India... Quizá por el cous-cous y los baklawa... Quizá en otra vida haya sido parte de allí... La buena cuestión es que era un país en mi lista de prioridades pero tampoco encontraba el momento de viajar. En verano hace mucho calor, y en primavera no tenía los días suficientes P para poder visitar todo lo que me apetecía.

Pero las oportunidades y las aventuras a veces nos sorprenden y por mi cumpleaños recibí un gran regalo. ¡Unos vuelos de ida y vuelta a Marrakech en Navidad! ¡No me lo podía creer! ¡El 2019 iba a terminar cumpliendo otro sueño viajero!
Me puse manos a la obra para intentar comprimir todo lo que me había planeado durante años en un viaje de 8 días: Misión imposible. Tendría que escoger entre hacer el norte con ciudades tan mágicas como Chauen, Fez, Rabat… O dedic…

República de Sudáfrica y Suazilandia

Este año quisimos dar un giro radical a todos los destinos que nos habíamos planteado anteriormente. Al regresar de la India estuvimos pensando en lugares que combinasen frío; que no fuese Asia para descansar de Japón, India o Tailandia; que presentasen un atractivo especial para Altea... Mirando opciones quisimos probar suerte en África pero ¿dónde ir? Muchas posibilidades.... estuve mirando blogs tan maravillosos como el de Algo que recordar o El rincón de Sele. Igualmente contacté con Paco Nadal. Los tres coincidieron en lo mismo: un país con naturaleza espectacular, con safari para ver a los big five, accesible y conducible... SUDÁFRICA (y dada su proximidad...SUAZILANDIA)
Fue entonces cuando comenzamos a buscar y mirar rutas, trayectos... Cada vez más seguros de la elección. Nuestro plan como siempre comprar los billetes en Navidad y poco a poco reservar alojamientos, tours...pero llegó noviembre y unas lluvias nos dejaron sin cole y sin poder salir de casa.  Para matar…

Visita exprés a la Alcarria

A mediados de julio nos salió la oportunidad de visitar los campos de lavanda de Brihuega. No nos lo pensamos dos veces. Mis padres, Altea y yo nos montamos un viaje de dos días por la zona para conocerlos de primera mano.
Nosotros estábamos alojados en Marina D'Or durante cuatro días para asistir al FIB. Así que decidimos unir un viaje con el otro. El lunes posterior al festival salimos dirección Sigüenza.
La comarca de la Alcarria se conoce por tener unos pueblos muy bonitos y comer muy bien. Es muy conocida por el cultivo de las flores aromáticas por lo que las mieles, jabones, aceites y por la literatura. Sus pueblos aparecen en muchas novelas como en Viaje a la Alcarria de Camilo José Cela.
Uno de sus pueblos más emblemáticos es Brihuega. Famoso por los inmensos campos de lavanda que lo cubren, en julio se encuentran en plena floración. No en vano celebran el Festival de la Lavanda. Durante ese fin de semana el pueblo se viste de violeta y se celebran conciertos, catas y mu…