Passa al contingut principal

Sukhothai

De bon matí ens hem despertat i hem pagat l'hotel. Com vam arribar molt tard el pobre xic de la recepció solament volia que obrir la porta, donar el wifi i anar-se'n a dormir. Hem pagat l'habitació i hem desdijunat. De tots els hotels on hem estat en Tailandia fins a la data este ha sigut el més barat i el més net, aseat i amb el personal més amable. Hem reservat el transfer per a l'aeroport i hem agafat dos bicis. L'hotel té un sevei gratuït de bicis i el xic ens ha instalat una cadira per a Poppy. Nova a estrenar!



Hem arreglat l'habitació i el xic ens ha dit que ho deixarem tot dins per a poder dutxar-se a les 3 abans d'anar a l'aeroport. Genial!

Hem agafat les bicis i hem arribat a l'entrada del parc de Sukhothai. Hem pagat l'entrada i hem començat la ruta pels principals temples. Tot el complexe és una gran extensió verda amb camins per a bicis, tuc tucs i carros de golf i la veritat que paga la pena fer-ho en bici. Poppy ha disfrutat molt i estava molt contenta!




Primerament hem anat al Wat Mahathat. Molt gran i amb varies estàtues de Buda. Altea ho ha passat genial caminant amunt i avall. 





Hem tornat a les bicis i hem arribat al Wat Si Sawai. Un temple amb tres edificacions molt curioses. 



Posteriorment hem anat al Wat Sa Si. De cami Poppy començava a fregar-se els ulls i ha caigut dormida de seguida. Per a que el cap no li caiguera hem inventat un sistema de subjecció que ha funcionat perfectament!! I esque no es queixa de res i a tot s'acopla! Si dorm en una cadira doncs a dormir, wue li donem de menjar noodles ella cap a dins!! És una all-terrain!!




Una vegada ja pegada una volteta hem decidit tornar a l'hotel. Allí hem acabat les maletes, ens hem dutxat i hem fet dos torns de dinar. En el primer Poppy i jo hem anat a un bar proper i hem demanat arrocet en gambes, una truïta de mejillons fregida (si sona mal, el gust no es queda curt...) i unes broxetes de ¿porc? per a Poppy. Se les ha menjat quasi totes!!! No fa ascos a res!!!



Quan hem tornat a l' habitació Pau havia descansat un poc i com Poppy s'havia dormit ens hem quedat descansant mentres ell dinava una sopa de noodles amb un xocolate calent....

S'ha fet l'hora de marxar i ens ha vingut a buscar el transfer. El poble on estem té aeroport però un aeroport ben menut i molt paregut als de la India on el control de seguretat es fa en el carrer, la sala d'espera és com una terrassa, i on la pista de despegar i aterrar doncs... bé un troç d'asfalt. Això si, quan entres hi ha borles de bades cosa que a Poppy li ha encantat jajaja







Hem pujat al primer avió amb destí Bangkok. Ens han servit menjar, però vaja menjar... però bueno...A Poppy li han regalat un joc de pegatines també!


El segon vol l'hem dormint sancer. Quan hem arribat a Chiangmai ens esperavs una bona plutja. Hem agafat un taxi i hem arribat a l'hotel. Demà ens prendrem el dia en calma. Besos!





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Crónica de nuestro viaje a la India 2018

¡Hola! Aquí va la crónica de todo el viaje de verano. Dicen que la India o la amas o la odias. Yo claramente pertenezco al primer grupo y aunque este año nuestro viaje estuvo plagado de más incidentes de los que hubiésemos deseado, me quedó un gran vacío al tener que volver por razones de seguridad. Quizá sea porqué el sur de la India lo descubriré en otro momento. Salimos de València en un coche de alquiler y llegamos al aeropuerto de Barajas. Dejamos el coche, facturamos las maletas y nos fuimos a la zona de embarque. Pedimos unas cervezas y unas tapas antes de embarcar y luego subimos al avión. Entre la comida, la bebida, los nervios por ir todos juntos hacia la India y el entretenimiento, el primer vuelo se pasó bastante rápido. Llegamos a Dubai y sin problemas pasamos el control de aduanas, llegamos a la puerta y esperamos hasta que nos tocó embarcar. Todo fue genial en el segundo vuelo. Cuando aterrizamos en Delhi es cuando comenzaron los problemas. Nosotros habíamos hech…

¡Puente de diciembre de 2017 en Segovia!

Más vale tarde que nunca, os traigo la ruta que hicimos en el puente de diciembre teníamos unos días de vacaciones.

Aprovechando que todavía estábamos con el subidón del viaje de verano a Estados Unidos decidimos programar esta vez con Pau y también mi hermano, mi cuñada y su perro unos días de escapada familiar. El destino lo eligió mi padre: Segovia. Eligieron esta zona por ser nueva para todos y también por tardar pocas horas en llegar desde Valencia. La propuesta nos encantó: habíamos oído que se come de cine y hay mucho que ver.

Reservamos un apartamento en AirBnB en la calle Velarde, a solo cinco minutos del Alcázar y de la Plaza Mayor. El apartamento un acierto. El casero súper amable. Es una pena que no esté ya en la plataforma porqué estuvo fenomenal.


Salimos de Valencia el seis de diciembre bien prontito. Tardamos aproximadamente unas cinco horas con alguna parada. Llegamos por la tarde y lo primero que hicimos fue dejar las maletas y salir a explorar. Nos acercamos al Alc…

¡Navidades belgas!

Si el año pasado disfrutamos de París en Navidad, este año tampoco nos apetecía quedarnos en casa… ¿Dónde ir? Era la pregunta que nos hacíamos constantemente. En principio nuestra idea era no irnos a un lugar que hiciese demasiado frío puesto que en Francia hacia y mucho… Pero claro, nos pusimos a mirar vuelos y el precio y los horarios nos hicieron que nos decantáramos por Bélgica. Este año nos juntamos con otra pareja de guapos que tienen un nene de la edad de Altea, esto facilitaría mucho que se entretuviesen entre ellos. Dedicara siete días solo a una ciudad belga era demasiado así que pensamos que era buen idea visitar las tres principales: Bruselas, Gante y Brujas. Buscamos dos alojamientos: Uno en Bruselas y otro en Brujas y haríamos una excursión de ida y vuelta a Gante.

El 27 de diciembre aterrizamos en Bruselas. Casi perdimos el vuelo por estar tomándonos una cerveza pero al final no lo lamentamos… Al llegar al aeropuerto y recoger el equipaje fuimos a coger el tren que un…