Passa al contingut principal

SF - Hwy 1 - Yosemite - Death Valley - Vegas

El segon dia complet en San Francisco va començar amb una visita a la mítica Lombard St. el carrer és espectacular. Ben cuidades les flors, un traçat singular...molt bonic!

Caminant vam arribar a un mirador on es veia Alcatraz i tot seguit ens vam dirigir fins a la zona del Civic Centre. Una plaça amb tendes i edificis bonics. Més endavant vam vore la United Nations Plaza i el City Hall. Probablement el més desagradable del viatge. Sense exagerar, centenars de rodamons, malalts mentals, pobres i abandonants s'amontonaven pels carrers. Mai havia vist tanta quantitat de misèria en el primer món...

Costera amunt vam arribar fins a les Painted Ladies que hi ha al barri de Haight-Ashbury. Unes cases victorianes pintadetes cada una d'un color. Al parc hi ha unes vistes molt boniques de San Francisco. El barri de Haight-Ashbury és el conegut com barri hippie. M'esperava més ambient hippie o més cartells o restes del que va ser el moviment als anys 70...

Pegat està el barri de Castro. Epicentre gay de San Francisco i del món. Vam visitar el carrer central i les plaques connmemoatives. Té un teatre molt bonic per fora i un passeig agradable.

D'allí vam agafar un street car per a creuar tota la ciutat i arribar fins al pier 33. Vam pegar un mos ràpid i vam embarcar en el vaixell cap a Alcatraz. Una visita molt recomanable. Genial la narració de l'audioguía i fantàstica la conservació i les vistes!! Imprescindible!

Quan vam acabar la volta i amb un fretorro considerable anarem al pis a sopar i a dormir. Haviem de descansar per a l'últim dia!

L'últim dia de San Francisco va començar al MoMA. Molt espectacular la col•lecció sobretot de Frida!

Quan vam acabar ens dirigirem caminant fins al pier 39 per tal de visitar-lo. Prou decepcionant al comprovar que s'ha convetit en un parc d'atraccions més que un moll conservat i cuidat...  vam dinar carranc i altres coses bones i vam tornar a casa per a fer maletes! Vam recollir el cotxe de lloguer i a dormir!

Ben prompte ens vam alçar i vam començar el primer dia de ruta de carretera. Conduirem sud per la Hwy 1. Una de les carreteres més boniques. Vam parar primer en Pescadero. Hi ha el primer far que van alçar en la costa Oest. Molt bonici una pena que no esrigues millor conservat.

P
La segona parada va ser a Santa Cruz. Un poble conegut pels surfeos iper tenir l'únic parc d'atraccions sobre l'arena de la platja. Molt americà tot...

En acabar en Santa Cruz vam posar direcció Carmel-by-the-sea. Població molt tranquila i bonica on Clint Eastwood va ser alcalde fa anys. Un lloc molt bonic de cases baixetes i de tendes cares. Vam dinar alli a un restaurant i en acabar a Point Lobos, una reserva on es podien vore foques i altres animals marins. Com que feia molt de fred vam començar a dirigir-nos a Pleasanton, ciutat on fariem nit.

Ahir ens vam alçar a Pleasonton i en acabar de desdijunar ens vam dirigir a Yosemite National Park. ESPECTACULAR! Un paratge amb arbres molt alts, natura a lo bestia... primer vam anar a una zona on hi ha sequoies. Vam fer una excursió agradable entre arbres mil•lenaris fins que vam arribar a un lloc ple de sequoies. Enormes!

Vam parar a dinar en una zona amb taules i de vesprada ja ens vam dirigir al plat fort del parc: El Capitán i les cascades! Primer vam parar en una zona on podiem vore el pedrolo desde baix i ferem una caminata fins a la Brideveil Fall. Una cascada espectacular.

Ja era de vesprada quan vam decidir anar tornant. D'eixida en el parc vam anar a un mirador on es veia El Capitán desde dalt. Preciós!

Encara ens quedaven unes hores a Bakersfield, ciutat on hem dormit la passada nit. Arribarem al hotel, banyet en la piscina i sopar i dormir!!

Hui també teniem un plat fort de visita: Death Valley!  A les 8 estavem en carretera i hem arrivat sobre les 11. Hem començat la ruta amb la parada al cartell i a les Mesquite Flats. La temperatura anava en augment...35, 39, 41... Parada en Salt Creek..45 graus...i pujant...

Hem arribat a Furnace Creek i el termómetre marcava 51 graus i hem parat a fer-se una birra en l'única població que hi havia en 50 km... una vegada hidratats hem tornat al cotxe que estava que bollia i hem anat a Badwater basin, el punt més baix del lloc. 51 graus foto i cap al cotxe. No se podia resisitir!!!

Finalment hem arribat a Vegas on demà aprofitarem a tope el dia!!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

10 cosas que no te puedes perder en el norte de Italia

El norte de Italia es la región que comprenden las provincias del Valle d'Aosta, Piamonte, Liguria, Lombardía, Véneto, Trentino Alto Adigio , Friuli Venecia Julia y Emilia Romaña . Francia y Suiza hacen frontera con algunas de ellas. Dada su localización cerca de los Alpes su temperatura es en algunas zonas bastante buena en verano si vas huyendo del calor sofocante. La mejor época Nosotros hemos ido en verano y dada su cercanía a los Alpes las temperaturas han sido bastante suaves en comparación con otras zonas de Europa, pero algunas de las ciudades o zonas están muy masificadas al ser temporada alta. Desde noviembre a abril nieva en gran parte del norte y hay que llevar cadenas especiales para el coche. Por ello suponemos que las mejores épocas son mayo-junio o septiembre-octubre. Como llegar   Son varios los aeropuertos del norte de Italia que reciben vuelos de España: Turín, Milán, Bérgamo, Venecia, Verona o Parma. Para la gran mayoría puedes encontrar vuelos de bajo

Delhi i Agra

Ja estem en Delhi!! Arribarem ahir a la nit i sense complicacions passarem els controls. En eixir del aeroport vam veure a un xic amb un cartell amb Yasmin ben gran escrit.  El vam seguir i en eixir de la terminal Blam!! Bofetada de calor com si haguerem obert un forn a 220*! Començarem a suar instantàneament!! I eren les 12 de la nit... Que seria de nosaltres a migdia?? En el pàrking ens va recollir un conductor amb un cotxe que ficava el nom de la empresa. Mmm sembla serio vam pensar jeje i dins del cotxe super net i amb aire!!! El paradis!! En arribar al hotel vam fer una inmersió completa... L'habitació la podeu jutjar vosaltres mateix... I el bany... En fi, cal acostumar-se jeje Ens va entrar la risa de vore alli a dos indios com esperant propina i nosaltres uff... Quan van marxar ens vam dutxar i ens vam gitar... Intentant no pensar en la higiene... Este matí a les 7 en peu i al obrir la finestra per a vore les vistes... Paret! Hui eixim cap a Agra! Seguirem informant! Ah...

Marrakech

Aprovechando un viernes festivo de junio, una amiga y yo decidimos explorar Marrakech. Para mí la segunda vez, para ella la primera: para las dos: ¡no será la última! Marrakech es un destino perfecto para tres días. Día 1: Encontramos unos vuelos muy baratos con bastante tiempo de antelación y un Riad con muy buenas opiniones, así que con una maleta de equipaje de mano aterrizamos en Marrakech. Visitar Marruecos en junio no es la mejor época, puesto que ya comienza a hacer bastante calor, pero a nosotros el tiempo nos respetó bastante. Tuvimos mucha suerte con las vistas del avión.   Tras aterrizar en Marrakech Menara compramos una tarjeta de teléfono ( Inwi ) y cambiamos algo de dinero. Salimos del aeropuerto y ahí estaba Ismail, primo de Hamid para recogernos y llevarnos al Riad. El alojamiento está a 5 minutos de la plaza Jamaa el-Fna. Cuenta con habitaciones con baño privado muy bonitas y cómodas. Incluye un desayuno muy completo y la persona que estaba allí, Mohammed u