Ves al contingut principal

BKK

El dilluns 14 vam començar el viatge i com ja ve sent habitual en nosaltres vam tornar a fer la ruta Madrid - Dubai i allí enguany enllaçarem en Bangkok.

Poppy va passar el primer vol entre caminades amunt i avall de l'avió i festes que li feien tots. El segon vol va estar dormint tot el trajecte.

Quan vam aterrar en Bangkok eren les 5pm, el que ens va permetre poder tranquilament agafar els trens i metros neccesaris per a arribar a l'hotel. De camí vam parar i aprofitarem per a replegar uns billets que teniem encomanats per a la setmana que ve.

Vam arribar i de sobte ens van pujar de categoria d'habitació. No sabem quin n'és el motiu però tampoc vam voler preguntar...

Dutxa i arreglar un poc les coses i roda de reconeixement. Caminarem un poc pel barri de chinatown i anarem a sopar. Aquí el que no vols també t'ho emportes a casa però dona prou d'agonia amb el packaging que li posen...

En acabar de sopar vam tornar i vam dormir tot el possible. Ens va resultar un poc dificil el primer dia no patir jet lag però ja estem habituats.

Ahir ens vam alçar amb la intenció de fer els tres principals temples de la ciutat i vam acabar visitant uno solament i xops fins a dins per culpa del monçó.

Primerament vam desdijunar ben fort per a aguantar el dia que teniem programat i ens vam dirigir al Wat Pho. Aquest conglomerat de temples molt ben conservats alberga una estatua d'un buda reclinat espectacular. També hi ham altres temples amb estatues i decoracions molt boniques.

El calor començava a apretar i vam anar al segon temple que teniem programat. El Wat Phra Kaew. Una cua de mitja hora i quan anem a entrar ens diuen que Pau no pot per portar els genolls al aire. Li diguem que ens tapem en una tela i no ens deixen. Aleshores entre cansats que estavem i molestos per no haver un mal cartell que ho indique vam decidir tornar a l'hotel.

Una vegada en l'habitació vam dinar i descansarem fins a que la calor baixara un poc. Quan pensavem que ja no feia tanta calina vam decidir eixir a comprar-se uns pantalons i a pegar una volta.. de sobte aigua a bots i barrals. No podiem vore res i l'aigua pels turmells. Vam tornar ràpidament al hotel i quedar-nos allí.

Hui s'hem alçat al escoltar una tormenta espectacular. En la terrassa de l'hotel es sentia molt forta.

Menys mal que ha parat de ploure ja que amb la intenció de fer els dos temples que ens quedaven per vore i reto superado!!! Hem tornat al Wat Phra Kaew i no hi havia quasi gent.  Aqueste temple és el més important de Tailandia i té una representació de buda tallada en una pedra de jade. Ha sigut un altre "efecte Guerrer de Moixent".

En vista de que igual plovia, hem anat tornant fins a l'hotel. Ens hem dutxat i hem agafat direcció l'estació. Passant abans pel Wat Traimit. L' escultura d'or macís de buda és espectacular!!

Hem arribat a la estació i hem agafat un tren amb parada a Ayutthaya. Els trens m'han paregut molt millor del que imaginava... no és un AVE però hi ha espai suficient per a equipatge i per a les cames.

Primerament hem anat a comprar el billet de bus fins a Sukothai de demà. Ens esperen sis hores de bus quan acabe la visita d'Ayutthaya. Hem comprat cosetes de menjar per si tenim fam pel camí, a sopar amb una birra i ara a dormir que demà tenim moltes coses que fer!!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Escapada pont de desembre a Segovia amb la família!

Més val tard que mai, aqui us deixe la crònica del viatge que vam fer aprofitant el pont de desembre.

Amb encara l'èxtasi del viatge d'estiu amb la família, vam començar a comentar que al pont de desembre es quedaven prou dies de vacances i haviem de fer alguna cosa... la meua ment planificadora de viatges no parava de buscar llocs que visitar que no haguerem vist ningú dels set (i Songo) que aniriem de viatge...
Els meus pares, que desde la seua jubilació quasi no paren a casa van proposar anar a la zona de Segovia i ens va semblar a tots molt bona idea ja que permetia arribar en poques hores de cotxe i era prou accesible amb el carro de Poppy. Sense menysprear que la zona tenia nombrosos castells i villes dignes de visita!
Vam llogar una casa al casc antic de Segovia. Una meravella en quant a localització: a solament dos minuts de l'Alcàzar i de la plaça Major.
El sis de desembre ben prompte vam iniciar la ruta cap a Segovia. Vam tardar unes cinc hores amb…

SF - Hwy 1 - Yosemite - Death Valley - Vegas

El segon dia complet en San Francisco va començar amb una visita a la mítica Lombard St. el carrer és espectacular. Ben cuidades les flors, un traçat singular...molt bonic!
Caminant vam arribar a un mirador on es veia Alcatraz i tot seguit ens vam dirigir fins a la zona del Civic Centre. Una plaça amb tendes i edificis bonics. Més endavant vam vore la United Nations Plaza i el City Hall. Probablement el més desagradable del viatge. Sense exagerar, centenars de rodamons, malalts mentals, pobres i abandonants s'amontonaven pels carrers. Mai havia vist tanta quantitat de misèria en el primer món...

Costera amunt vam arribar fins a les Painted Ladies que hi ha al barri de Haight-Ashbury. Unes cases victorianes pintadetes cada una d'un color. Al parc hi ha unes vistes molt boniques de San Francisco. El barri de Haight-Ashbury és el conegut com barri hippie. M'esperava més ambient hippie o més cartells o restes del que va ser el moviment als anys 70...

Pegat està el barri de Ca…